Bij het maken van een afspraak vraagt de assistente naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid uw klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd nodig?
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.
Goed voorbereid naar het spreekuur!
Indien u zich goed voorbereid door duidelijk te weten wat uw klachten zijn, hoe lang u ze hebt, waar u zelf aan denkt, wat u verwacht van het bezoek aan uw arts heeft u vaak meer aan het consult. Een briefje kan u helpen niets vergeten te vragen! Indien u informatie op internet zoekt adviseren wij www.thuisarts.nl. Als u denkt koorts te hebben, neem dat dan op. Indien u buikklachten hebt, lever voor het consult urine in bij de doktersassistente. Het is fijn als u meedenkt over hoe we uw klachten kunnen verhelpen of verhelderen.
Hoe maakt u een afspraak?
Dit kan telefonisch of digitaal. Digitaal een afspraak maken kan alleen voor niet-spoedeisende klachten en bij uw eigen huisarts. Twijfelt u hierover, maak dan telefonisch een afspraak!